fbpx

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jeżeli nadal nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytania - skontaktuj się ze mną!
Chętnie pomogę.

Wszystko zależy od Twojego zaangażowania, systematyczności, stanu zdrowia i przede wszystkim wyznaczonego sobie celu. Pierwsze efekty zmiany Twojej sylwetki zobaczysz już po paru tygodniach. Zdrowa utrata masy ciała nie powinna przekraczać  0.5-1 kilograma na tydzień – w ten sposób osiągniesz długotrwały efekt bez nadmiernego obciążania organizmu. Podobnie podczas budowania masy mięśniowej. Oczywiście, indywidualnie może się to różnić, ale dopóki Cię nie poznam, mogę jedynie wróżyć z fusów. 

Cena pojedynczego treningu to koszt 100-150 zł. Zależy od rodzaju wykupionego pakietu czy częstotliwości uczęszczania na treningi. Ich plan zawsze ustalamy razem, uwzględniając możliwości czasowe czy finansowe. Przyjdź na PRÓBNY TRENING, a chętnie wszystko Ci dokładnie przedstawię. Od czterech treningów wzwyż, plan dietetyczny lub treningowy zostaniesz ZA DARMO.

Treningi personalne prowadzę w klubach Altus Fitness w Katowicach oraz Smart Gym Roździeńskiego Katowice. To świetnie wyposażone kluby o wysokim standardzie. Każdy z nich ma ponad 3500 metrów kwadratowych powierzchni, bezpłatny parking i – co ważne – są czynne przez 365 dni w roku, w dogodnych dla każdego godzinach.

Liczba treningów w tygodniu zależy od celu jaki sobie założyłaś/założyłeś oraz czasu, w jakim chcesz go osiągnąć. Najważniejsza jest systematyczność. Zalecana liczba to od 2 do 4 treningów w tygodniu. Ale znowu trzeba do tego podchodzić indywidualnie. Gdy dla jednej osoby cztery treningi tygodniowo są optymalne, dla innej taka liczba jednostek treningowych może za bardzo obciążać organizm.

Najwygodniej trenować w takiej odzieży sportowej, w której czujesz się komfortowo. Nie ma tu żadnych kanonów. Ważniejsza jest butelka wody, żeby się nie odwodnić. Nie zapomnij też o ręczniku. Postaraj się nie jeść na około 1-1.5 godziny przed naszym spotkaniem. Jeśli posiadasz jakieś opinie lekarskie czy wyniki badań, o których myślisz, że powinienem wiedzieć, zabierz je ze sobą.

Jeżeli lekarz Ci wyraźnie nie zabronił ćwiczyć, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby rozpocząć treningi. Na wszelki wypadek zaczynamy jednak od kwestionariusza medycznego, aby się upewnić, że ćwiczenia będą dla Ciebie bezpieczne. WIEK CZY WAGA NIE SĄ ŻADNĄ PRZESZKODĄ – trenuję osoby po sześćdziesiątce i z takie, które na początku ważyły ponad 120 kg. Choć wieku nie potrafię zmienić, ale  wagę i samopoczucie zmienię na pewno 🙂

Zawsze dostosowuję ćwiczenia do Twoich możliwości. Wybieram tylko te, które możesz wykonać. Bez obaw, każdy kiedyś zaczynał. Nie wstydź się – przekonasz się, że na sali treningowej spotkasz osoby o różnym stopniu zaawansowania, różnych sylwetkach i w różnym wieku. Nikt – poza mną – nie będzie na Ciebie zwracał szczególnej uwagi.  

Każda dieta zakłada 7-dniowy zróżnicowany plan żywieniowy powtarzany przez okres 4-6 tygodni. Powstaje on w oparciu o preferencje, możliwości przygotowania czy nietolerancje pokarmowe klienta. Dodatkowo posiada on rozbudowaną listę zamienników poszczególnych produktów. Z mojego doświadczenia taki schemat jest idealnym balansem pomiędzy zachowaniem różnorodności jadłospisu a ciągłą potrzebą gotowania i kupienia połowy lokalnego supermarketu.

Copyright © 2019 Wojciech Żyłka Wysportowany